Oral B

Denna gång har jag haft turen att få testa tre olika borstar till Oral B via Buzzador. Att vara Buzzador innebär att man får testa nya produkter, vill du också bli det berättar jag gärna mera.
 
 
Dessa har jag testat nu
 
 
 
jag gillade alla tre borstarna vi fick testa på denna gång men favoriten var floss action då jag upplevde att tänderna kändes renare.
Vi testade:
 
Oral-B FlossAction-borsthuvudet har Micropulse-strån som når djupt mellan tänderna för att svepa bort plack. Det ger en kliniskt överlägsen rengöring jämfört med Oral-B Precision Clean-borsthuvudet.
 
Oral-B 3D White-refillborsthuvudet är utformat för att varsamt avlägsna missfärgningar. Med en tandläkarinspirerad polerkopp i gummi för naturligt vitare tänder.
 
Oral-B TriZone-borsthuvudet har innovativ trippelverkande djuprengöringsteknologi för överlägsen plackborttagning jämfört med en  vanlig manuell tandborste
  • Överlägsen plackborttagning jämfört med en  vanlig manuell tandborste
  • Når djupare mellan tänderna
  • Tillverkad av Oral-B, eltandborstmärket som flest tandläkare rekommenderar världen över
 

Kommentarer
Postat av: mam

Oral-B!!! kanon

2014-06-27 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0