Sommaren slut??

När rockoff är slut brukar sommaren oxå vara det. Jag har varit 2 kvällar på Takida och The Ark men jag måste ju säga att det är tråkigt att de slutar. Sista spelningen går av stapeln 16/9 på Gröna Lund skulle vara kul att fara dit. Har haft lillasyster och 2 kompisar till henne här i 8 dagar dock inte hunnit umgåtts så mycket med dom.

I augusti ska jag några dagar till Luleå och kela Selma bebis http://josephinesfina.se/ det blir nog min semester det.

Myza var skendräktig även denna gång så nu ska vi komma iväg på lite utställningar i höst istället. Dock Myza till Swe och Jemma till Finland så tror vi kan få lite kämpigt med en JW titel men försöka ska vi göra iaf. Ska bli kul att komma iväg på utställning igen känns som det är 100 år sen sist jag ställde.

Nu ska jag börja göra mig klar för jobb ha en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska ni till Scandinavian Winner Show? :P

2011-07-30 @ 17:55:54
Postat av: Elin

Myza kommer på sw

2011-07-30 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0