Ni blir utan

Huskort idag för hade typ glömt kameran hemma idag. Men ifall ni missat det börjar vi flytta nästa vecka. Byggarna ska vara klara på tisdag och vvs kommer 25e. Inflyttsyn den 28e. Spännande på måndag kommer alla vitvaror och trapp och på tisdag all badrums inredning.

Ifall ni missat det så är mitt liv lite körigt nu med husX2, jobb och skola. Har tre prov nästa vecka skrev dock 2 i måndags råkade få 5 i båda.

Som sagt va Myza och Anna (TACK ANNA ATT DU ORKADE KOMMA MED) och jag i Hesa på utställning i helgen och fick 2 cert igen nu behövs bara ett till GRAND INTERNATIONELL CHAMPION coolt med tanke på att vi började i mars....

Men duktigt biten har jag blivit

Lite hesapics








Lånad från http://www.heikkisiltala.com/







E inte så sur som jag ser ut









Och dagens bonusbild haha



Tack och natt natt

Kommentarer
Postat av: Mita

DUKTIG Myza....fasiken tjejen, du HAR att göra =) KRAM

2010-01-14 @ 22:31:16
Postat av: Anna

Inget att tacka för alltid lika roligt att umgås med dig (o Myza) :)

2010-01-17 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0