Bildbomb

Och snart ser man ljuset i tunneln (vi får flytta) en billig flyttfima skulle jag behöva nu....




Grovköksinredning




Golv





Tapet vardagsrum




Lite kaos i köket






Golv i grovköket




Badrum uppe ser ni var mitt vinglas ska bo när jag badar bubbel???????????





Vad som helst utom brunt sa Jonas men han blev ägd





Snart en bastu här






Fogade kökskakel




En walk in (av 2)





Hallkakel supernice blev det





Kontor/gästrum





Lila rummet





Tv-rummet






Fondvägg uppe


Denna lilla inredningsdetalj flyttar till oss 3e feb. Japp det är en maine coon som heter rosklon´s ivanhoe
Längtar.............










Nu blir det söndagsmyz= packa köksgrejer suck

Tack Tessa för hjälpen med missade IKEA skåpet förresten



Kommentarer
Postat av: Anna

Huset ser ut att bli riktigt nice o guu va han e söt lillkillen

2010-01-17 @ 21:39:10
Postat av: Cindy

Nu jäklar :-) Ser jätte fint ut. Åh vilken fin liten kisse katt. Så avis skulle så vilja ha men Maine coon, dom är ju bedorande. Läste någonstanns att dom släktas från (om de var) tvättbjörn och därav storleken :-)Lycka till med flytten, jag tror vi flyttar samtidigt. Kram

2010-01-18 @ 15:55:37
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Philippa

Najs tapet på fondvägg uppe

2010-01-20 @ 09:30:13
Postat av: Walp

Det börjar se riktigt bra ut, få in bastun nu bara och lycka till med inflyttandet :)

2010-01-21 @ 01:26:33
Postat av: Gabriella

Hej!

Gud vad fort det har gått för er på slutet. Vad skönt att snart få flytta in. Jag minns fortfarande känslan efter att ha sovit första natten :-)

2010-01-21 @ 19:36:13
URL: http://doppingenhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0