Ni vill väl bara åt mina bilder antar jag hihi

Gissa om inte allt golv och fönsterbrädor och golvlister kom i misstag denna leverans tur att vi har 290 kvm nu. Så detta hamna in i våran bottenvåning men fyfan innan allt va inne.

Har varit ute och eldat lite idag bara lite plankor så laglydiga va vi.

På måndag kommer kranis igen och fixar takstolarna ska bli supernice och se då alla gavlarna till övervåningen oxå är klara.

Nu sova (bara ni fått era kort) Diva och jag ska ta stormslam på ECKERÖUTSTÄLLNINGEN....







Hon är inte mutad bara en synvilla, blir ni oxå lite sugna???











Mera panel på baksidan och altandörrar på plats. Dock kommer en ny på tisdag då ena hade lite transportskador.




Norra gaveln




Cindy jag håller nog gärna byggarna här synd att dom ej gör allt klart då skulle jag nog vara inne 15e oktober hihi...


Grattis Annika för bra resultat med både Torkel och Signe (hur hon lurat Ante och ställa är en gåta jag får inte ens i Jonas i en katt eller hundutställningslokal)








Nä nu kudden och drömma om rosa eller okej då röda band imorn...

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!



Träbokstäverna jag köpt finns på Bromarks. De hade inte alla inne när jag var så jag beställde alla jag skulle ha. Skall lägga upp en bild på övrevåningen. Där har jag på 3 stycken dörrar :)



Fint hus ni har på gång!! -Trevlig blogg, sparar som bokmärke o följer !

/Pia

2009-09-27 @ 08:54:36
URL: http://homebypia.blogg.se/
Postat av: Mita

JÄKLAR, inflyttningsfest nästa helg???? =)

2009-09-27 @ 10:07:00
Postat av: Mamsen

Vad gör Jant???? eldar upp bästa veden? Vad ska ni elda med i vinter då????

2009-09-27 @ 21:48:21
Postat av: Jnt

Eldar bara målade plankor

2009-09-29 @ 14:50:41
Postat av: Mamsen

va bra, då är jag lugn igen. De impregnerade brinner inte så bra....................

2009-09-30 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0