Står stilla nu

Dock har rörmokaren varit där och dragit sitt. Snart ska väl elen bli fixad. Känns som allt bara står still nu. Har dock beställt allt kakel och alla tapeter.

Här är iaf duschen den blir nere



Och badrumsskåpen blir dessa 60 cm nere och 90 uppe känns riktigt bra med den.




Detta är min ena fondvägg den nere i vardagsrummet








Ska se om jag hittar nå flera bilder


Denna blir upp i tv- rummet






Och denna blir fondvägg i vårat sovrum




Tror det bler helt bra.

Nu plugga lite ha en trevlig helg ni som är lediga



Kommentarer
Postat av: Mita

Tjusigt värre, ses snart! =)

2009-10-24 @ 17:07:31
Postat av: Längtar!

Sitter ikväll här och kikar omkring på bloggar, hamnade här och tänkte säga hej innan jag beger mig vidare till nästa.

Passar på att samtidigt tipsa dig om att läsa mitt senaste blogginlägg: "Bloggskola, så når du toppen!"

Tack för mig, ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-10-25 @ 19:49:44
URL: http://www.metrobloggen.se/luckyme
Postat av: Gabriella

Ni kommer till detta stadium snart ni också. Tiden går sjukt fort när man bygger. I början tyckte jag att det gick jätte sakta och på slutet alldeles för fort :-)

Man kommer alltid på saker som man borde gjort annorlunda i efterhand.

/Gabriella

2009-11-01 @ 17:47:43
URL: http://doppingenhus.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tycker allt ser sjukt fint ut! Lycka till på utställningen i helgen!

/Jessica

2009-11-04 @ 21:09:42
URL: http://jessicasahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0