Nu vill jag ha smakråd

Tror det står mellan dessa 3


Anebyhus



Eksjöhus




Terihus




Ledsen Cindy har lite fastnat för ett från samma leventör som er hoppas du inte blir ledsen om vi väljer det. Fast det här heter 168.


Usch hade en nära döden upplevelse igår såg en lite huggisbebis under promenaden. Jag är sjukt ormrädd och visste inte hur jag skulle våga gå hem sen. Men det gick bra.



.
En kär arbetskollega somnade in i måndags så detta ljus tänder jag för dig "Snusis" tänker på din familj och dina barn.
Sånt här borde inte få hända. Vila i frid Jörgen


Kommentarer
Postat av: Kim

Att ni ens funderar på något annat än Eksjöhuset.....

2009-05-15 @ 21:16:25
Postat av: Anna

diggar Anebyhuset.påminner väl lite om mitt barndomshem :) alla duktit nice nog.

2009-05-16 @ 09:47:07
Postat av: Cindy

Absolut inte... Jätte kul. Jag gillar såklart Teri huset mest :-) Men Eksjöhuset är också fint, alla är fina förstås... Äh jag kör på Teri huset.

Lycka till. Kram

2009-05-16 @ 10:12:47
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Beror ju på tomten å juh, har ingen aning om hur den är och vad som passar där. Tycker alla 3 är snygga =) men Terihuset ser ju flådigt ut värre

2009-05-17 @ 23:30:32
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Ladan

Vadå hus, det räcker väl med en husvagn till er.....

2009-05-22 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0