Här är torka

Men har inte hänt så mycket skoj i mitt liv.... Just nu har jag haft streptokocker sen i onsdags typ hoppas jag aldrig mera behöver ha det dock. Hoppas inte ni heller behöver få det usch. Hamnade dock på jobb några timmar på lördagen iaf. Måste väl vara så när man är oersättlig eller nåt liknande.

Va till IKEA i måndags med svärmor där hittar man alltid massa kul och inte en enda onödig sak hm




Denna föll jag lite för men hur länge den är hel med en katt som är överallt är ju en gåta.



En sån fick Diva lite skönt och se på katterna  stå på bakbenen för att dricka vatten. Kanske husse kan bygga en pall åt dom.... Är lite skeptiskt dock om han faktiskt gör det.

Har en svahghet kan inte åka till IKEA utan och köpa påslakan är det normalt??? Kanske skulle hyra 2 bord på Bettans och sälja lite om jag ska dit många gånger ännu.

Råka fastna för den här på Tradera (kan man leva utan en sån???)





På fredag bär det av till Åbo på kattutställning och jag börjar bli nervös. Snälla Anna kommer med så kanske Myza kan tukta henne lite när vi ska sova på Hamburger Börs.

Jaha om man skulle slå till med lite sparrissoppa igen börjar dock ledsna på soppa efter denna vecka.

Ha det bra där ute

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Måste väl vara så när man är oersättlig eller nåt liknande."



ööhh?

2009-03-23 @ 19:16:43
Postat av: Anna

Såg dendär lamppan när ja va på ikea o sa att de va en elin lamppa ;) ska bli nice me åbo tycker ja,men myza ska nog va snäll me tant anna :)

2009-03-23 @ 20:37:38
Postat av: Undrande!

Undrar bara vad det var för "nödvändig" sak du köpte på IKEA?

2009-03-24 @ 20:40:23
Postat av: Elin

Typ nån blomma eller ett ljus kanske

2009-03-25 @ 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0