Ojoj här ligger man på latsidan....

Fast jag mest legat på soffan med feber och flunsa sen i söndags... Lagom opassande när vi åker till solen på måndag morgon. Orka ligga sjuk på ett hotellrum med typ 40 grader utanför men med lite tur är man frisk som en nötkärna på måndag morgon dock tvecksam... Men hur normalt är det och ha feber i 7 dagar???

Idag har man försökt packa lite och duschat hunden lite ångest och lämna henne i 2 veckor men vet att hon får det bra. Jonas föräldrar kommer bo här i 2 veckor så det är superbra att dom villl och kan ställa upp....

Ska med Myzakatten på utställning i slutet på mars ska bli intressant kanske man blir helt beroende... Hoppas hon inte gör som Miras katt och öppnar hyttdörrar på båten bara hihi...

Oj vad det ska bli skönt med semester har som sagt lite kvar då jag bara kunde ta en vecka i somras och känns inte som det ger nånting och vara ledig här hemma för telefonen ringer iaf 40 ggr per kväll....

Om vi har internet på hotellet ska jag försöka lägga nåt inlägg där nere från om ni vill veta hur vi har det???

Förresten fick ett rim av Jonas i julklapp kan ni gissa vad det är?

Ibland är den smal
Ibland är den hal
Men snart är den sval för
snart är den sval





Här tänkte jag ligga och dricka paraplydrinkar dom närmaste 15 dagarna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista ordet i rimmet ska visst vara kal...

2009-01-11 @ 20:20:49
Postat av: Mamsen

Ha en riktigt skön semester nu och krya på er från förskylningen. Kramar

2009-01-11 @ 22:39:47
Postat av: Tessa

Nääi, vad kan de där va????

2009-01-12 @ 20:57:37
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: syster-yster

kan nog gissa vem som har smittat ner mig innan ni for... hoppas att ni har en bra semester o tänk på mig ibland som ligger i eran influensa med feberfrossa.... många kramar

2009-01-16 @ 15:12:23
Postat av: Mamsen

Jag är inte sjuk, så den smittan som Emma fått kommer säkert från annat håll.................

2009-01-17 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0