Utmanad


Jag kan väl inte va sämre än er andra.... Blev utmanad av Cindy


Utmaningen: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

1. Är nog jordens största tidsopimist. Kan man skylla det på ett släktfel?
Tror nog attr man bor i stan ännu att det tar noll minut och köra.


2. Köper hem massa saker så frysen och skaferiet är alltid fulla och ingen äter upp det


3. Har fastnat i enjo träsket (men det e nog svärmors fel) rädd att jag inte ger mig förrän  jag har alla saker


4. Köade kl 24.00 (för första gången i mitt liv) till bokrean


5. Hinner aldrig göra massa saker som jag vill göra typ rida, fika och städa typ och en massa annat kul. Känns som man bara jobbar och sover typ


6.När jag fastnar i pusselperiod får jag absolut inget annat gjort, hatar och bli beroende


7. Jag har inte varit på krog sen rockoff veckan


8. Går efter Jonas och svänger tandborsten i muggen, stänger badrumsskåpet, bär ner handduken sen han duscha och stänger garderobsdörren som han inte verkar fixa hmpf . Samma i köket måste jag packa om diskmaskinen när han satt dit nåt.


9. När jag jobbade på sjön kunde jag ej gå igenom taxtree utan att köpa nåt


10. Kasta saker är min svagaste sida (Jonas hotar med och kasta alla cdskivor och videofilmer när jag är borta)




Jag utmanar Jonas, Jessie, Putte och Mita ser jag inte har gjort nån ännu


Kommentarer
Postat av: Andréa

Skojjar du, Ingen krog sen rockoff?!?! Du gillar väl krogen?



De där med att plocka undan efter sin karl känner man ju igen......

2009-02-05 @ 21:32:17
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Jant

Jag tänker inte va med!

1. Jag har inga ovanor eller andra roliga fakta

2. Man borde skriva en lista om sin sambo ist, då skulle det komma upp 8 andra punkter kan jag lova.

3. Jag hatar kedjebrev/blogg

2009-02-06 @ 11:49:18
Postat av: Elin

Andrea- Blir väl inte så ofta nu när man helst vill slippa se Arken när man e ledig. Känns ofta som man är mera där än hemma suck

2009-02-08 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0