Måste lägga in den här söta bilden

Mitt gudbarn Ellen typ världens sötaste

Observera Converse skorna "springskor" som jag köpte åt henne i Vegas





Tror den här är högst på hennes önskelista (kanske min oxå hihi)








Men tror jag mest vill ha denna.... Fast känns lite fjortis





Den här helgen spenderas mest i jobbets tecken blev väl 16 timmar på lördagen. Men dessa herrar förgyllde dock helgen typ.... Dock ej kanske min





Och även dessa tror dock att dom lockar mera folk...
Högtryck





Idag va Diva och jag till stan på promenad med Anna riktigt skönt. Här går ej och gå bara isgata. Tror taxichaffisen ångra att hon körde hem Jonas imorse för hon måste ringa bärgning klant.

Nu ett glas tetravin innan John Blund kommer ha en trevlig kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bjud Jonas på ett glas vin också så kanske han piggnar till igen.....

2009-02-08 @ 19:57:51
Postat av: Anna

Va riktig skönt me promenaden,tror dock Diva gärna sku ha gått längre.Fanns ju massa fina o intressanta saker att kolla på :)

2009-02-09 @ 00:26:52
Postat av: Ramona

hoho... du glömde ju Högtryck ;) måsta bara lämna ett litet avtryck när jag susade in på din sida

Postat av: sara

Vilket sött gudbarn du har!

2009-02-24 @ 18:40:55
URL: http://saraaasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0