Förbereder oss för utställning

Då va äntligen Myzas burskynke sytt tusen tack för hjälpen Mira... Sy har inte riktigt varit min grej men tro det eller ej
det blev nog helt bra.


BIldbevis




Min lilla hjälpreda




Måste lägga in en bild på vilden som ska ställas ut oxå









Blev mest bilder i detta inlägg har väl inte hänt så mycket annat än jag har jobbat 6 dar i veckan i flera veckor nu. Trist men man har väl inte så mycke val...


Diva fick en biabädd (hon typ övertog Bexs då han va här)




Här är min Hello Kitty tårta



Skulle kunna laga såna alla dagar. Nä nu ut i snön med hunden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va hon e söt i sin nya biabädd lilla gumman :)

2009-02-23 @ 11:48:02
Postat av: Jant

Varför är Diva alltid så olycklig när jag inte är med?

2009-02-23 @ 18:08:20
Postat av: Mamsen

Kul att se att du hittat på din symaskin igen!!!

2009-02-25 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0