Jag har inte glömt bort er

Men det händer lite för mycket nu för att min tid ska räcka till. Nu har dom börjat få upp köket och troligen kommer dom börja kakla i slutet av veckan. Måste hastigt hitta en ny målare då den vi skule haft kom på häromdan att han ej skulle hinna med oss ogilla....

Ganska trång i huset nu med massa garderober och köksinredning och annat bråte. Skulle varit efter bubbelbad och skåpen till grovköket nu på lördag men får bli nästa helg istället jag hamnade på jobb istället.

Ska försöka få in lite bilder i helgen och jag lovar det har hänt en del sen sist.

Eventuellt ska Myza få kissebebisar i sommar men jag kommer bli delägare i mammas stamnamn och det är S* häveröortens men ska snart få en hemsida till den.

Nu måste jag bege mig på jobb. Trevlig helg alla.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

O varför frågar du inte din mamma om målare, kan säkert hitta någon som jag kan skicka över....

2009-12-12 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0