Lite dålig uppdatering här...

Men har varken haft tid eller ork men lovar att bättra mig.... Imorn borde min lägenh komma ut till försäljning (via Citymäklarna) känns lite vedmodigt men ska nog gå bra.

Varit massa på jobbet hela tiden så känns som aldrig är någon annanstans. Men nu är min plan att va ledig fred-söndvi får väl se hur det går, skönt och äntligen få lite avlastning iaf men känns osm jag hela tiden har kort om folk. Är det värt och spara och spara tills personalen ej orkar mera???

Är en stuga till salu på samma väg som oss ett riktigt ruckel men rätt okej tomt dock endast 150 000  i utgångspris tvivlar starkt att nån bjuder det men man vet aldrig. Och alla som ska dit kör fel och hamnar till oss tur att man har en tyst vakthund iallafall.

Nu ska jag åka till stan en sväng lunch med Annika och Johanna men måste väl via arken en sväng oxå.

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Tessa

Asså nu fatta jag int riktigt. Har ni fått tag i mer personal nu eller va? Var har du lägenhet?

2008-09-12 @ 16:39:09
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Elin

Har en tjej som jobbar lite extra mot mig nu men vill anställa en till men har vdn emot det dessvärre. Hon tror det är lätt och få tag i 10 extror varje helg suck... Har en radhuslägenh (dock uthyrd sen vi flyttade hit) på sjuryggsvägen i fiskehamnen, men nu åker den iväg lite vemodigt trots allt

2008-09-12 @ 19:46:40
Postat av: Jerry

Ge ett skambud på kåken.

2008-09-13 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0