Hej banktant

www.fk.ax/register.pbs?&register[id]=1307 Hej banktanten nej jag skojar inte ge mig ett lån på 525000..... Jaha menar du att det ej går? Men om jag skaffar massa barn som kan betala bort det då?

Nej nej köp en lekstuga eller en strandtomt på järsö för 90000 då????

Jag har inte riktigt hunnit blogga på ett tag men måste försöka jobba mindre så kanske det går.

Igår va jag på rökt fiskmiddag till svärisarna riktigt gott var det, Jonas va och spela pokeråm så kom efter oss sen när han hade åkt ut.

Tessa jag har faktiskt varit på ett ENJO spaparty oxå men nu blev det lite billigare.

Är inne i en bygga pusselperiod igen suck va osocial man blir... Får lite ångest hur mycket man kunde ha gjort dom timmarna man lagt på pussel istället.

Mira om jag köper tyg syr du då????

Kommentarer
Postat av: Mira

Nää, du måste sy själv :)

Sluta och lägg pussel, så får du hur mycket tid som helst över :)

2008-10-28 @ 12:35:14
URL: http://www.nordicglowbengals.com
Postat av: Tessa

PUSSEL!!!!! Jag håller på och pusslar ett på 9000 bitar. AJ LAV!



Spa Enjo, du är i Enjos Cirkel nu, haft party själv än? =) Jag har alla värdinnegåvor typ, haha

2008-10-31 @ 20:26:47
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Elin

Nä men kanske tvingar dig och komma sen när jag väl vågar ha

2008-11-02 @ 03:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0