Enjo

Råka ju besöka ett enjostädparty för några veckor sen och totalt lurad blev man (tack svärmor).... Men måste faktiskt säga att grejerna funkar, trots att dom e lite dyra skulle man vilja ha alla saker....

Diva och jag va till swe förra veckan och min pappa som egentligen inte tycker om hundar begärde första tjing på morgonpromenad det va lite oväntat.

Börja rensa och kasta projekt för några veckor sen tack Tessa för inspirationen. Så skulle oxå hamna i Bettantträsket och nu har jag mitt första bord där hoppas det är tomt snart att man blir ivrig och rensa mera. Dock duktigt svårt att veta vad man ska ta betalt för grejerna.

Va tydligen inte riktigt rätt läge och sälja lägenhet dumma räntor. Slutar väl med att man behåller den och hyr ut den igen va ju inte riktigt vad man tänkt sig men men....


Nu ut i skogen och leka gömma hund typ


Kommentarer
Postat av: Noname

Även gamla hundar kan lära sig att sitta............

2008-10-09 @ 22:46:54
Postat av: Tessa

Duktig Elin =) du är inte den enda som blitt smittad av rensa-viruset. Många av mina läsare har hamnat i Bettans-träsket, och det är jag glad för. 2nd hand är framför allt miljövänligt och man blir lika förvånad varje gång folk köper ens avdankade gamla grejer.

2008-10-12 @ 13:16:48
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jant

Jag ska åka dit och bara sälja högerskor

2008-10-12 @ 18:32:22
Postat av: Högerbent

Va bra, när kommer du? Har en kompis som är vänsterbent, så säg till när du ska sälja dom också, men ring först 0175*****

2008-10-12 @ 20:33:05
Postat av: Tessa

Herreguu va du e på Enjo

2008-10-21 @ 22:19:01
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0