Ont om tid

Förstår inte hur hinna skriva när man jobbar 12-13 timmar varje dag... Men snart ledig vecka igen bara att bita ihop. Tur att det är lite bokat i helgen. Kanske t.o.m Mita får dansa till sin favvomusik på lördag.

Tanden värker duktigt ännu knepigt och sova (sov alltid på den kinden/sidan förut.) och äta verkligen allt fastnar fast man bara tuggar på andra sidan.

Snart är det alla hjärtans dag kanske några kutterpar kommer till Arken och äter då, månne Jonas kommer ihåg och köpa nåt åt mig??? Diva lär dock inte glömma det.

Nån har visst tappat pokerberoendet verkar vara guitar hero för hela slanten nu, jag är dock kass ännu men efter nästa lediga vecka slår jag säkert dom alla.

Nu i lopplådan...

Kommentarer
Postat av: Mita

ETT kuttrigt par dyker nog upp iaf. :) Kram

2008-02-13 @ 20:07:07
Postat av: Elin

Men det är ju först på lördag...

2008-02-13 @ 21:56:19
Postat av: Tessa

Elin OM du springer på GORM hängkorg (29:-). Kanske du kan ta hem en åt mig *blink blink*
=)
Hittade nämligen inte själv igår. De borde ju vara på Spara och förvara avdelningen, men jag såg inte. Känn inte att du behöver lägga ner tid, utan bara OM du råkar se en. Såhär ser den ut:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70093307

2008-02-16 @ 18:59:05
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0