Nyköping

Va ju som sagt på utställning i söndags men gick bara sådär.... Diva va rädd för domaren som kom in med världens läskigaste blå regnkläder plus hatt.... Vi fick springa först men va mest kul och kolla vad som hände bakom typ. Så kritiken va typ omogen juniortik som behöver utvecklas. Men hon fick oxå att huvet va fint och bra päls och bra steglängd typ... Så än ger jag inte upp hihi.

Mest jobb jobb hela tiden nu vet inte ens när man gjorde nåt roligt sist. Idag har jag försökt städat bort alla jakt, fiske och fotbollskläder som tydligen bott på våran trappa. Samt plockat bort utemöblerna och solstolarna så nu tog jag höst.

Tack och lov kommer en tjej börja jobba emot mig om några veckor så finns ett ljus i tunneln... Om nån e sugen och jobba den 30 e är ni duktigt välkomna.... Behöver bara typ 35 servitörer suck.

Nä nu fortsätta städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0