Hm vart tar pengarna vägen

Jaha då kom deklarationen står att jag ska betala 50e men tror den rätta summan är närmare 2000 är ju närmare 28 % på lägenheten när man har den uthyrd. Men men på något vis ska det väl ordna sig iallafall har tack och lov lite kilometerersättning och dra av....

Igår va jag med Mita och ungarna och köpte barnvagn (lugn och fin nu åt henne) så nu tror jag hon börjar rekommendera den åt alla bekanta men ingen är väl gladare än hon i Norrtälje.

Idag tänkte jag faktiskt slå på stort och fara till Arken på några cider, Jonas far ändå och jagar mitt i natten.

Imorn ska jag på kalas till Felix som fyllde 3 år häromdan.... Undra om Philippa tänker baka åt mig oxå för jag tror hon är bättre än mig och tycker det är roligare än mig oxå. Philippa det är snart bara 2 veckor kvar pik pik....

Ha en trevlig fredagkväll

Kommentarer
Postat av: Mita

Du vet vart du ska vända dig iallfall sen när du går med magen är i vädret!!!!

2008-04-19 @ 10:31:15
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Elin

Haha fast om 10 år säljer hon säkert den rosa oxå....

2008-04-19 @ 13:17:33
Postat av: Philippa

hehe... finns mycket rester, men tror inte gräddtårtan håller i två veckor i kylen :P

2008-04-21 @ 08:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0