Händer lite saker nu...

Nån som har en lägenhet (inte åt mig)  eller vet nån servitör som är utan jobb????

Sa upp min tjänst på Birka igår tyckte det var dags efter 9 år. Dom hade säkert en tung dag när både jag och Anders Ingves sluta samma dag haha. Kändes både bra men ändå lite konstigt. Men det man saknar mest är väl lönen och slabben.

Måste väl till Arken och löneförhandla lite lön idag svårt och veta vad man ska begära. Men känns lite märkligt och va ensam och jobba kväll typ hela månaden nu men men... Kanske Jonas och Diva kan bo på ett hotellrum. Har denna vecka på 4 dagar redan jobbat 52 timmar undra när man då hinner sova eller överhuvudtaget nå annat.

Blir duktigt sugen på en kattunge till nu (helst en birma) men tror det bara är hunden som skulle gilla läget sen.

Min enda sovmorgon på hela veckan blev man väckt halv 8 av kattfajt suck men kunde inte låta bli att låta den vita mjuka få jaga bort grannkatten lite.

Nä nu lockar ått´s bolagsstämma suck


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ruttet läge att måsta jobba sådär mycket. JAG skulle ju genast hoppa in som extra om man fick servera 2 tallrikar i taget och plocka av genom att trava tallrikarna i hög på varandra. Sorry, amatöör.

2008-04-25 @ 22:08:29
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Elin

Men du får komma ändå finns säkert såna som bara kan bära en tallrik haha

2008-04-26 @ 12:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0