Vann just 4.50 dollar undrar vad man ska köpa för dom haha.....

Jonas och Diva sover och jag har lite trist... Spelat lite poker och druckit ett glas vin.
Låter som värsta höststormen är här eller att huset ska blåsa bort.

Idag va jag, Anna o Diva på Svarta Katten på fika o skagenchiabatta (Diva smaka majs och
rönnbär ni kan ju gissa vad som va godast). Ibland känner man sig som en elak tant som alltid
har fingrarna i munnen på henne haha...

Var till Jonas föräldrar på middag ikväll, Diva gillar inte riktigt och sitta ensam i sin kartong i bakluckan
men hon ryms inte så länge till i handväskan.

Nu blir det ett nytt försök på kudden, jobb fredag och lördag och sen är det hundutställning i Eckerö som man inte vill missa. Sen har jag lovat rida både lörd o. sönd....


TACK OCH GODNATT, SNART SKA VALPEN KISSA!?

Kommentarer
Postat av: lessa

Grattis! Investera pengarna i en specialanpassad hundbur till bilen. De ligger på ca 5000-6000 kr! Det är ett bra köp! Eller så kommer du oköper bullar o bröd ikväll på jankarlsgården!

2007-09-21 @ 12:38:25
URL: http://lessa.webblogg.se
Postat av: Elin

Desvärre måste jag jobba annars skulle jag köpt upp
hela ditt lager.... kram o lycka till

2007-09-21 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0