Tråkig dag

Idag har vi varit hos farbror doktorn, troligen ätit nåt knepigt eller lite allergisk mot något. Rinniga grisiga ögon och svullen och röd haka (som ingen får röra), fick 2 sprutor och det va det värsta man varit med om, yla och skrek som hon var döende. Men vi fick antibotika och ögonsalva så vi får hoppas det blir bra snart stackars liten. Tur att Ramona var så snäll och ordna tid åt oss!!

Men blir säkert bättre av nå gott ben och lite ömhet och kärlek...

Helgen har gått i jobbets tecken både fredag och lördag var restaurangen full, så blev inte många kaffepauser den dagen.

Söndagen när gubben låg och tyckte synd om sig och sitt lilla huvud, for jag till Eckerö och tittade lite på hundutställningen som var. Nästa år kanske Diva vinner alltihopa men tror vi skippar kjolen och kavajen. Men afghanen som vann var jättefin roligt och se alla fina väluppfostrade hundar hihi....

Sen var jag till stallet och pina Aarne på ett (för oss båda) svettigt dressyrpass och han gick jättebra, dock glömde jag visst stretcha efteråt och det får jag äta upp idag.

Nu blir det lite höna till middag medans bebisen sover.

Ha det bra i höstmörkret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0