Tro det eller ej

Men jag är tillbaka.... Jag är glad att ni inte glömt bort mig.

Här har hänt en del jag har just gått på 10 veckors semester så planen är att jag ska börja jobba den 18 e april, kommer vara lite konstigt att vara ledig så länge. Men ska väl försöka hitta lite vettiga saker att fördriva tiden med.

Vi har haft en mindre vattenläcka i köket troligen diskmaskinen så nu rivs parketten ut och blir svart klinkers istället. Dock fick jag fel färg på kaklet skulle varit grått men men....

Myza har blivit utsedd som näst bästa vuxna honan så i mars bär det av till Borås och hämta pokal. Ska bli kul och träffa alla dessa utställningsmänniskor på en annan tillställning.

Nu ska jag iväg med liten till doktorn hon har öroninflammation.

Lovar att det går fortare till nästa inlägg : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0